/ Allmänt /

En sommar utan öl , skulle aldrig gå!

eller en dag utan skulle inte funka ;) hehe.
Nu har det roligaste på heeeela sommaren vart , det är slut , bara så där . jooo vimmerby semesteracet 2011! kan säga så här,mycke supande ,lite sömn ,massa folkrace .  det va bäst . inte lika mycket fart som förra året men liv vare!  detta året hade jag med mig min syster,malin & mysan .
På torsdagen kom även hampus & crille ner , trevligttrevligt .
har mycke mer att berätta om den veckan . men de gör ja när alla bilder är fixade!

nu så är jag på håskö med min familj , och det är underbart fint!
vart hit tvingad från början , men det var inte så farligt som jag trodde ;) här kan man koppla av , och ta de lugnt . vilket är såå skönt!  ska va här i några dagar tror jag . kan drar mig runt onsdagen.
här ute har dom allting , fyrhjuingar,båtar,vattenskidor,kossor,allt! dock så är de nästan bara 50+ och barn under 13..SUCK. men dom är roliga dom med ;) snart ska jag nog ta en kvälldopp med mormin, hade bäst!



nu har jag badat med hugo , jesper & ponta! inte såå varmt ;)