/ Allmänt /

30 SEPTEMBER

shiít vad dålig jag är . yee buddy. U know why :/ men hur mår ni då? jag har mått skit dom här senaste veckorna om jag ska vara ärlig. Men nu har det börjat se ljusare ut som tur är. meen det har jag ju skrivit här i några år nu hehe..undrar när det händer på riktigt . Jag har spenderat en hel del ute i skeppsgården senaste tiden,vilket är huuur bra och roligt som helst =) ingen alkohol på några veckor heller! told u so . Det suger i tarmen ibland ni.
 
 Jag har också vart nyttig i några veckor . Det får jag ju tacka josefine lite för att jag klarar det. Känns bra som fan! Har lite saker på gång också . Nästa vecka får jag min praktik förhoppningsvis så det känns bra att göra nått . Har också lite saker jag måste få ur mig så vad är inte bättre en att ha en blogg då? yes. Kom till blacka för en stund sen med min mor och bror . Medans dom åker till ullared i morgon så ska jag vara hundvakt. ofc!
 
 Som sagt följ mig på instagram (idatholander) om ni vill se vad jag hålls med om dagarna. Där finns svaren.puss!