/ Allmänt /

30 APRIL

Hey ! Igår , fredag så blev det att gå på stan(igen) fast med mallan . Överallt var vi och kollade,shoppade och åt . Senare in på kvällen plockade vi upp Hanna & åkte ner till vika. Jag hade köpt en flaska vin som vi sen delade på...det var inte så gott faktiskt . Blev kvar i några h iallafall och umgicks , kom ju iväg lite iallafall . Idag är det Valborg då,då ska ni andra dricka ofc!! När jag inte är sugen alls . Hah . 

Varje gång jag är hemikring så känner jag hur tacksam jag är att jag är borta därifrån . Hur mycket jag tycker om mitt liv just precis här . När ska min family ta sitt pick och pack där ifrån? Ungefär lika troligt som att jag får mitt körkort nästa vecka . =) Idag ska jag styra lite hemma. Sätta på bra musik , byta till dom nya gardinerna , färga mitt hår och så vidare . Sen får jag se helt enkelt vad jag blir sugen på . Kan dyka upp vad som helst!