/ Allmänt / Vimmerby / WILLE 2 TILL 3 ÅR /

18 JULI

Vimmerby bilderna 2016 har ni här ..! Jag hade med mig systemkarmeran hela veckan men den låg i väskan hela tiden ..om jag ångrar det nu . Men det tar vi igen nästa år ni . :)) Jag åkte ner med min darling i onsdags , precis som förra året men det här året var vi kvar och tältade haha . Jag har fobi för det sen yngre dagar men det var faktiskt jäkligt mysigt måste jag ändå säga! Och hela grejen med vimmerby är så bäst , alla fina vänner och människor . Alkohol , bra sällskap , party och massa skratt . Man tröttnar aldrig , det behöver inte vara som förr då man gick all in . Det räcker med att åka dit och andas in doften liksom mahah..Mina andra halvor kom ner en dag också så jag hade allt jag behövde precis där . Än får tacka för detta året ! Snart är det dags igen .