/ Allmänt / WILLE 2 TILL 3 ÅR /

14 MAJ

Snart är det dags att göra en ny kategori i bloggen , FÖR I MORGON BLIR WILLE 3 ÅR !!! Kan ni fatta det? Jag kan nämligen inte göra det . Det var ju inte alls länge sedan jag satt och tröck i mig en hel melon för jag var så nervös sen fick jag springa på toan(döh,självklart) sen så var jag helt plösligt på BB och fick se världens finaste kille för första gången . I alla fall , det går undan! Så idag har vi alla firat honom hemma hos hans fader . Att få se lyckan i hans ögon , är helt obeskrivlig . Han har svävat på moln hela dagen , skrattat , busat och verkligen älskat att ha alla på ett och samma ställe <3 Ja ni ser ju lyckan när han fick en helt egen fyrhjuling av Johan , det bara lös i ögonen på honom . Du är värd allt och lite till . Så galet älskad av så många människor .