/ Allmänt / WILLE 3 TILL 4 ÅR /

2 OKTOBER

HEJ! Jag fick liksom tänka till vad jag hade för lösenord in hit , så länge har jag varit borta liksom...även att den här bloggen är en liten fjärt i rymden så kan jaq fan inte sluta , jag känner att det är något mer jag måste göra om dagarna . Men jag har verkligen inte orkat , och ju mer jag skjutit upp det ju mer dagar kommer jag efter med . Jag har dock varit väldigt aktiv på instagram(@idatholander) så jag lägger upp det här också . Även om det är snarlika inlägg så är det roligt att ha det i arkivet här också :-) Så kan jag börja om på ny kula här ..igen . Ja , det har ju inte hänt så där sketa mycket i livet under dessa veckor . Förutom jobbat så har jag , gjort mina naglar , tatuerat mig , varit på busfabriken , kollat på traktor & gräsklipparrace(roligaste jag sätt) , umgåtts med vänner , druckit vin , fått en vägg tapetserad i sovrummet och så vidare . Så nu vet ni att livet rullar på . Och att jag är tillbaka . :*
 
Så jäkla nöjd med mina naglar!! Om jag får önska vill jag ha nya varje månad framöver .
 
Jag hängde med Wille och hans far till busfabriken en dag förra veckan , jag skrek och var nog räddare än alla barnen där inne .
 
Har bara denna bild på mitt nya tillskott , en ros till blev det . Såå nöjd! Tänka sig att jag fick en ny , underbar vän som Cim <3
 
Har ni sätt traktorer sladda någon gång? Eller hört gräsklippare låta som en riktig folkracebil? Det var i alla fall så kul att jag skratta så tårarna kom . Och den här lilla killen älskade det♥
#1 / / Isabell Hedberg:

Så snygga naglar! :D
Hoppas ni får en fin vecka :)
Kram!