/ Allmänt /

14 SEPTEMBER

En ledig torsdag . Har fått mycket saker gjorda så nu är all tvätt tvättad och huset så där rent igen! Ja , någon dag i allafall hehe. Är i en sån där period där jag inte alls är nöjd med hur det ser ut hemma , känner inte den där mysfaktorn jag vill ha . Men eftersom det är ny årstid så vill man nästan alltid ha nya saker till hemmet(och sig själv) ...men det hinner nog ändras igen . Annars har jag fått besök av min mor och lillebror en sväng på förmiddagen , en kopp kaffe hann vi med . Uppskattas alltid med spontana besök . Sen blev jag så sugen på läsk så jag tog en promenad ner till bussen och åkte till affären , handlade på mig lite allt möjligt innan bussen hem gick, det gäller att inte missa den då nästa buss oftast går dagen efter :-)) Och så promenerade jag hem igen . hahah. Livet på landet eller? Men det var skönt att komma ut . Nu när det är mörkt ute och alla ljusen är tända så är det faktiskt rätt mysigt här hemma ändå .