/ Allmänt /

17 APRIL

Hey you! Min sista lediga dag har jag spenderat i sängen och i köket. Idag har jag faktiskt städat :-) Måste alltid vara rent dagen innan jag börjar jobba. Senaste tiden har jag städat till halv tre på nätterna ...VARJE dag. Det är som en ångest i kroppen som kryper sig på och jag känner att det är skitit hemma(vilket det omöjligt kan vara , bara lite damm ofc) så Robin har skällt på mig till och med att jag måste ge mig. Jo , det är rätt jobbigt faktiskt. Kan inte varva ner eller sova förens jag har gjort vissa saker. Damn , I need a hobby. Pedant har jag varit så länge jag minns men nu har det gått över gränsen. T.o.m att mina vänner har dammsugat åt mig någongång för att jag ska chilla. Men vissa perioder är jobbigare en andra! I alla fall , Bea har hängt här i eftermiddag och druckit kaffe och hängt i soffan. Nu , som varje Tisdag när karln har innebandy spelar jag hög musik och sitter vid datorn. Om 15 minuter är han hemma så ska höja på rejält nu. Puss