/ Allmänt /

21 AUGUSTI

Jag har åkt förbi det här gärdet med solrosor hela sommaren när vi har åkt till båten men aldrig stannat?! Men ikväll när jag och pappa åkte ut till arkösund för att äta god mat och umgås bara vi två,som händer alldeles för sällan så stannade vi till på vägen hem. Dock så var det inte lika blommande nu som för några veckor sedan men sååå himla fint. Jag tror jag har hittat mitt nya ställe att åka till nästa år :-) OCH det är självplock,fyra kronor styck,man bah yesss. Men jag har haft en mysig eftermiddag med fader , herregud vad jag älskar den mannen. Kan alltid räkna med honom i alla lägen och han gör verkligen allt för sina barn.<3 Nu ska jag sitta framför datorn en stund innan jag ska sova. Har en ledig dag denna vecka,på Torsdag. Som jag längtar.
#1 / / Happy:

Najs volvo! Skulle gärna ha en sån! Jag grät nästan när min 460 dog för sista gången :(