/ Allmänt /

24 AUGUSTI

 
Jag vet inte varför men guuud så efterlängtad denna höst är?! Jag älskar när det börjar bli mörkt ute och man har alla anledningar till att MYSA. Ingen ångest över att man behöver göra något hela tiden eller för alla instagram-bilder är så himla perfekta :-))  Ja,det kommer säkert prydas av perfekta bilder med stickade tröjor och en tekopp ute i soluppgången och man själv ska försöka efterlikna den men det blir inte glamoröst alls....

Här kommer lite saker jag ser fram emot i höst.
 
-Whalgrens värld har premiär , som jag(vi) har längtat!! Dock var första avsnittet igår men det ska jag se ikväll när jag kommer hem , ihhh så taggad hahah.....

-Vi får inte glömma bonde söker fru som också börjar snart! Jag älskar den här tiden på året då massa bra börjar på tvn och pläden åker fram så fort man kommer hem.

-Jag måste självklart köpa ett par nya mys-tofflor som jag gör varje år hehe..tröttnar lätt plus att jag går i dom everyyy day så det behövs ju.

-INREDNING. Alltså,jag vill bara byta ut kuddar,mattor,blommor,påslakan ja allt haha. Sammetsgardniner är redan inköpta till det stora fönstret i hallen(dads wife håller på att sy upp dom så bilder kommer när dom är här) meen eftersom vi har öppen planlösning så behöver jag såklart ett par till köket också:-) Master kuddar till både soffa och säng. Och vem vill inte ha en stoor puff(?) mitt på golvet då? Det skulle göra så mycket här hemma,en grå ofc. Fårse vad som hamnar på prio ett listan hehe.

-GRAN CANARIA!!! YES YES YES. Vi åker ju snart,mer exakt om 49 dagar?!?! Huuur fort går inte tiden dååå. Damn. Så härligt vi kommer ha det,en vecka i paradiset med världens finaste extra familj. Jag känner att jag eller ja vi behöver det. Dels blir det våran första resa ihop<3 Sen har all fokus varit på jobb och pussla ihop livet så det här behövs verkligen. Jag måste verkligen fota sönder då,ska fixa minneskort till kameran bara. Får icke glömmas!

-Min älskade älskade mamma fyller 50! Det är ju ändå väldigt stort och tåls att fire te't. Så då lär vi korka upp ordentligt!

-jag tror jag har längtat mest av allt till att få tända ljus haha! Det är nog det bästa,när hela huset är upplyst på kvällarna av enbart massor med ljus. Nu kan jag tända ett en så länge för det fortfarande är himla varmt i huset....men det är bättre en ingen. Right?

-OM jag har tjatat att riva våran altan,den är sååå sliten och drar ni utsidan av gården. Men förhoppningsvis så ryker den så fort som när tiden finns. Den har 11 år om inte mer på nacken och en ny är mer en välkommen. plus alla stockar som markerar grusplan ska bytas ut. ohh det bara kliar i fingarna!

-Ser fram emot myskvällar med familjen & vänner , typ äta dunder mycket tacos , tända ljus,spel och skratta halsen av oss. Det,det ska vi börja göra. Sällskapspel och kort om kvällarna! Så ruligt.
 
-Sen får vi ju inte glömma alla dessa stickade,stora,tjocka,snygga höstkläder. Det ska ändå blir rätt gött att byta ut kjolen till något stort och fluffigt istället. Sen som vi alla vet,kommer dels jag sitta om några veckor och skriva att jag saknar sommaren och fan så gött det skulle vara att bara ta på sig en kjol just nu bahaha.
 
Vad ser ni fram emot? Erkänn att rätt mycket stämmer in på er också..
#1 / / Syrran:

Ae jag fick fan lyckorus när jag läste det där! 😍