/ Allmänt /

3 JULI

Här har ni bilder från gårdagen då jag mös med dessa underbara varelser!! Då var jag bara här hos valparna och deras mamma men utanför så sprang det ett hav med vuxna och även inne låg det nio stycken små nykläckta bebisar<3 Jag och Becca var bjudna hem till Sandra ute på landet för att få mysa men vi blev också bjudna på mat(grillat,sååå gott) vi blev kvar där enda in på natten, så ni kan ju lista hur själva hur trevligt vi hade :-) Jag blev ju inte mindre hund-sugen precis...
 
Veckan har kickat igång. Veckan då jag går på semester! Idag så har jag hängt med mosters prins som jag har saknat fruktansvärt mycket och hans mor. Sen har jag hängt hos min mamma stor del av dagen och kvällen blev det häng med Bea & Becca. Idag är en bra dag ni. Ska berätta lite mer om just why senare. "trumvirvel"