/ Allmänt /

11 JUNI

 Måndag och ny vecka! Eller ja snart är det ju ny dag...och den här veckan är fullspäckad - Med jobb. Jag jobbar vaken natt nu , går av åtta i morgon bitti och går på 13 igen till kvällen. Sen fortsätter min vecka så fram till lördag kväll och så är jag ledig söndag :-))) Så även att jag får sovmorgon varje dag så lycka till att hitta på något på förmiddagen. Tror jag skippar morgonrundan denna vecka. 24:e året i rad. Annars då? jag har suttit bokstavligt och kollat in i väggen i två dagar i rad. Festen i Lördags gjorde sitt. Min ångest dagen efter är grov. Förstör mitt liv typ. Den har inte släppt en och jag är inte helt hundra. Men jag vet ju att det är så. Funderar också på att bli nykterist igen? Fan så mycket bättre jag mådde då. Jag gör bara mig själv illa både psykiskt och fysiskt. Finns bara fördelar med det. Som det här te.x!
 
 – Man mår bättre dagen efter.
– Du slipper kemisk ångest.
– Dagen efter blir inte bortkastad.
– Drinkar utan alkohol är godare.
– Träningen ger mer effekt på kroppen.

– Kroppen mår bättre (drinkar innehåller massa socker och kalorier)
– Gör färre dumma misstag på fyllan som man kan ångra senare. 
– Man kan ha lika roligt utan alkohol i kroppen!
(From Kissies b.)
 
Så nu hoppas jag ångesten försvinner och att jag kan få tänka positivt igen. Ingenting är roligt. JUST BREATH. Som jag ska tatuera in på kroppen en vacker dag. Det är ju trots allt superjävlaviktigt.