/ Allmänt / WILLE 4 TILL 5 ÅR /

17 JUNI

 God kväll , vänner! Nu efter en SÅ skön dag hemma i sängen och soffan med min kärlek så kan jag sätta mig ner framför datorn(eller har suttit med den hela dagen och sätt på Ex on the beach...så fast) men nu fick jag till en liten paus hehe...jup. Min enda lediga dag av 6 dagars arbete är snart slut , i morgon börjar jag jobba igen. Så har inte haft ångest att jag bara legat inne idag. Har älskat varje sekund. :-) Eftersom jag inte har haft någon social tid med min omgivning den här veckan ish , så åkte jag ner till mina älsklingar i fredags och hängde där hela kvällen. Även att ögonen gick i kors och jag var helt slut så var jag tvungen att få pussa på Wille. Största energikällan<3 & min syster såklart. Bäst i världen. 
 
Den här veckan är det som sagt jobb och lite andra saker planerat. Det är ju midsommar på Fredag?!?! Sen är det inte långt kvar tills jag går på semester och Vimmerby står runt hörnet! Sjukt kul. Sa jag att vi blivit med båt? Det känns som att det kan bli några såna kvällar på vattnet också. Ska försöka bli bättre på att fota varje dag!