/ Allmänt /

23 JUNI

Glad dagen efter midsommar folk! Ja mycket mer får ni tyvärr inte se..kameran var inte så aktiv igår(eller jag?) men knäppte två på  min fina kusin Anton som drog fram gitarren och sjöng lite. Han är jämt så glad , den där Anton. Min fina mormor tog fram keyboardet också , hon kan några truddelutter hon. Dock är det tomt utan Robin på Midsommar , vi har firat ihop två gånger varav ett år kände vi inte varandra. Han spelar ju varje år vilket såklart är roligt, men jag vänjer mig aldrig haha...men han kommer hem i morgon så får mysa ordenligt då :-) Mycket mer en så här gjorde vi inte.  Jag , min syster & hennes karl åkte hem till dom och så hängde vi där hela kvällen vilket resulterade med övernattning för min del. Även idag har vi bara hängt och ätit grillat. Men nu är denna helg slut och jag ligger hemma i sängen och ska slå på en film. SÅ skönt.