/ Allmänt /

14 MAJ

 Sååå varmt det har varit idag!! Klagar absolut inte , ska ALDRIG klaga över värmen igen,jag ska njuta av dom här månaderna så jäkla mycket. Jag ska älska röv-svetten som aldrig förr hahah...på riktigt , det är så mycket bättre en att frysa så dant att man tjuter. Oh yes. Jag är så lyckig att vara ledig dagarna i början av veckan, att jobba tiderna jag gör är jobbigt ibland men fan så gött det är att vara ledig mitt i veckan! Jag älskar mitt jobb. Vad sägs som att sluta klaga över små saker? Dagen har i alla fall spenderats hela dagen ute med Bea i hennes stall , det var inte planerat riktigt att det skulle bli en hel dag men så blir det ju ibland hehe. Fick njuta av solen rejält. Sen att jag får exem av solen är en annan femma. I morgon blir det baksidan :-) Ännu en ledig dag väntar.