/ Allmänt /

16 MAJ

Idag har det varit fruktansvärt varmt...alltså då menar jag verkligen sjuuuk värme! Eller om ni har haft turen så förstår ni vad jag menar :-) Men det är NAJS. Jag klagar inte. Efter varje mening med varmt i idag så har jag avslutat med "men jag klagar inte" såklart...förstår bara inte varför vi inte kan få ha det så här varje dag året om?! Den där kylan hatar jag. H.a.t.a.r. Det är tur jag har min älskade kjol , som typ är det enda plagget jag kan ha i hettan för tillfället hahah. Måste hitta mig mer av(svarta) underdelar & överdelar. Kul att variera lite maybe..Kommer ihåg för några år sedan när jag avskydde kjolar , klänningar och toppar , ja allt som var flickigt . Min mamma var jämt på mig att jag skulle slänga mina jogging och tröjor och klä mig lite mer girrrli. Och idag älskar jag när jag hittar fina klänningar och kjolar. Saker ändras fast man aldrig tror det just då. TACK OCH LOV.