/ Allmänt / WILLE 3 TILL 4 ÅR /

4 MAJ

 Vilken mysig Fredag! Min morgon började med att Cim & ollie kom och åt frukost här hemma<3 Dom var kvar till i eftermiddag och bara mös och pratade ifatt allting. Har jag sagt hur glad jag är att ha dom i mitt liv? Jag vill liksom inte att dom ska åka här ifrån hahah! Men såklart måste dom det :-) Jag åkte med dom ner till sörping där jag hämtade mig favorit pojke på förskolan♥ Vi gick och köpte fredagsgott innan vi började vandra hem till dom - Wille"Vart har Ida bilen då?" Jag:"men jag måste ju ha körkort vettu gubben" W:Pappa kan bygga ett till dig" ALLTSÅ?! Hur söt är han inte? Vart får barn allt ifrån? Men han gick i alla fall hela vägen hem och det är då en bit..jag frågade om jag skulle bära honom men nej. Han klagade inte en enda gång på vägen. Världens enklaste och finaste i hela världen. Jag spricker så mycket jag älskar honom! Galen känsla. Vi åt mat och packade väskan innan resten av gängen rullade in och så åkte vi vidare på kvällsrace i Nyköping. Träffade pappa med familj och skulle kolla på Rasmus såklart. Men det sista racet han skulle köra så kom han inte iväg ens stackarn. Han skulle nog varit en i toppen annars.(såklart) men det var mysigt att vara tillbaka på detta ställe igen. Inte långt kvar till Vimmerby nu ni. 17 året ungefär för lilla mig. Damn. Blev en sen kväll,nu myser jag med min andra älskling och laddar upp för jobb resten av helgen.