/ Allmänt /

10 NOVEMBER

 
Nu kommer en bildbomb med bilder från våran underbara resa till Gran canaria♥
 
Herregud vad jag längtar tillbaka till detta när jag ser bilderna igen!!! Ser ni hur underbart vi hade det? Lyckan jag hade i kroppen under den veckan går inte att beskriva. Eller som vi hade. Det här var ju andra gången jag var utomlands och jag kunde liksom inte förstå att jag var där , att det finns såna här ställen man kan åka till. Det var sååå galet fint där , jag fick liksom tårar i ögonen när vi kom till hotellrummet och jag öppnade balkongdörren..MAGISKT. Hela våran vecka spenderade vi med Robins familj och allt var helt perfekt. Det kändes som vi alla kom närmre varandra på något sätt , barnen var så duktiga och underbara och jag är så tacksam för allihop. Det var min och Robins första resa tillsammans och vi behövde verkligen det. Inte för att det vi inte har det bra hemma utan att bara släppa jobb , musiken och allt styr här. Vi skrattade hela tiden och det pirrade i hela kroppen. Vi kände hur suget växte mer för att resa vi två och med vänner , hur värt det är att göra det. Det var första gången för han någonsin så han var ju lite skeptisk(?) men ack vad han älskade det. Lucky me haha!! När vi landade i sverige igen efter sju dagar i värmen och möttes av kyla och mörker så var man inte så happy alls...eftersom jag inte längtade hem ett dugg så var det ju lite exta jobbigt :-)) en vecka till hade inte skadat.  Men nu vet vi vad vi får och kan få i framtiden! Så det är bara att kötta på.
Tack för den här resan alla ni som gjorde den här veckan helt magisk. (mitt nya ord) Så glad att ha denna extra familj i mitt liv.