/ Allmänt / FAMILY /

13 SEPTEMBER

Issa &Tompe 2018-09-08
I lördags fick vi vara med och se när fina Issa och Tompe gifte sig uppe på utkikstornet över Valdemarsvik. Det var sååå himla fint! Jag fick den äran att fota vackra familjen innan det började , så himla kul. Vilken fin kväll det bjöds på , god mat,dricka,tal och bra musik hela kvällen. Självklart av bästa dansbandet(eller förlåt,rock n roll dansbandet) Huttez. Det blev en väldigt sen kväll men ack så trevligt. Nu har jag lite mer humm om hur jag vill ha mitt bröllop...en sak jag har varit säker på länge är att jag vill ha festen i en loge. Fullt med ljus och lampor i taket. Mmmmm. Drömmer lite som ni kanske märker.:-)  
 
Är ni lika kära i mina kläder jag bar förresten? p.g.a min beslutsångest så tog det ett tag för mig att hitta rätt,men så TVÅ dagar innan bröllopet så bestämde jag mig och klickade hem ja,hela outfiten från jfr! I fredags eftermiddag kom det? Har köpt en del där ifrån faktiskt och är alltid impad över leveransen och kläderna. Det här kommer få hänga med mig utomlands och fester i höst kan jag lova. Gick som sagt all in på ormprint som ni ser...älskar't.
 
(Sen får jag be om ursäkt igen. Men jag har jobbat konstant alltså,nu när jag har varit ledig lite så har jag varit sjuk också...såklart? Men det fattas alltid något i dagarna när jag inte skriver. Men mitt flöde i bilder är pinsamt dåligt just nu. Jag ska försöka verkligen.puss på er)